یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
دکتر مهدی فیضی

حوزه/دکتر مهدی فیضی گفت: در ایام دهه فجر، قرارگاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان در قالب اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ،دکتر مهدی فیضی، مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل، امروز در جلسه ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی که با هدف تعیین و تشریح برنامه‌های این دهه برگزار شد، از اجرای برنامه‌های متنوع و گسترده در این ایام خبر داد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی به مردم و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دامپزشکی است، گفت: در این ایام، قرارگاه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم استان در قالب اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس برگزار می‌شود.

فیضی افزود: در این اردوها، خدمات رایگان تخصصی جهاد دامپزشکی به مردم ارائه می‌شود که شامل ویزیت و واکسیناسیون دام و طیور، سمپاشی اماکن و جایگاه‌های نگهداری دام و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روستائیان و عشایر است.

وی همچنین از فضاسازی مناسب و آذین‌بندی سردرب اداره کل و ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها، حضور در مزار شهدا و مراسم میهمانی لاله‌ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برگزاری مراسم یادواره شهدا توامان با جشن انقلاب، حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری ملاقات حضوری چهره به چهره با دامداران، دامپروران، فعالان صنعت طیور و دام، روستائیان، عشایر و کلیه بهره‌برداران دامپزشکی خبر داد.

وی گفت: برگزاری میز خدمت در روستاها و مناطق محروم پایلوت در رزمایش شهدای راه قدس نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha